Tervetuloa Sekakuoro Sirpaleiden kotisivuille!

Sekakuoro Sirpaleet on Vaasan vanhin, yhtäjaksoisesti toiminut, vuonna 2016 täydet sata vuotta täyttänyt kuoro. Sirpaleet  koostuu noin 25 aktiivisesta mies- ja naislaulajasta. Kuoron taiteellisena johtajana toimii Juri Kadár. Kuoron ohjelmisto on monipuolinen, käsittäen perinteistä ja uutta kuoromusiikkia, musikaali- ja elokuvasävelmiä sekä kirkkomusiikkia. Sirpaleet ovat tehneet useita konserttimatkoja ulkomaille, Pohjoismaiden lisäksi mm. Saksaan, Unkariin, Itävaltaan, Viroon ja Italiaan.
 Sekakuoro Sirpaleet ry on rekisteröitynyt yhdistys ja yhdistyksellä on oma hallinto. Kuoro kuuluu SULASOL ry (Suomen Laulajain ja Soittajain liittoon)  ja kuoron laulajat ovat tätä kautta em. liiton henkilöjäseniä.

Kuoro harjoittelee Pohjan Miesten kerhohuoneella  keskiviikko - iltaisin klo 18:30 alkaen.

Kevätkauden harjoitukset alkavat keskiviikkona 17.1.2024.

Otamme mielellämme lisää innokkaita laulajia mukaan eri ääniryhmiin! Lähde rohkeasti mukaan kokeilemaan kuorolaulua !

Sekakuoro Sirpaleet sai lokakuussa 2015 arvokkaan tunnustuksen suomalaisen kulttuurin edistämiseksi tehdystä työstä Pohjanmaalla.

Sekakuoro Sirpaleet syyskauden ensimmäisissä harjoituksissa.

Kokeile kuoroa ! Liity Sirpaleisiin !

Kevätkauden harjoitukset alkavat 17.1.2024 klo 18:30!

Tule mukaan nauttimaan laulamisen ilosta ja torjumaan arjen tavanomaisuutta. Kuorolaulusta saat laulamisen lisäksi monia hyviä etuja; sosiaalinen vuorovaikutus eri ikäisten ja erilaisten persoonallisuuksien kanssa, harjoitusten tuoma mielihyvä, kutkuttava jännitys ennen konsertteja, kuoromatkat ja yhteisesiintymiset muiden kuorojen kanssa. Yhdessä laulaminen kasvattaaa yhteisöllisyyden tuntua ja osallistaa - arki unohtuu, kun tulee harjoituksiin.

Tule tutustumaan iloiseen joukkoommme, ehkä löydät itsellesi pitkäaikaisen, mukavan harrastuksen ja paljon uusia ystäviä. Laulukauden aikana harjoittelemme keskiviikkoisin klo 18:30 - 20:30 Pohjan Miesten kerhotilassa, Kasarminkatu 10. Jos haluat tietää enemmän kuoron toiminnasta, ota yhteyttä; kuoron puheenjohtaja Matti Laaksonen  040 7243569, varapuheenjohtaja Harri Heino 040 6390957 tai spostilla sekakuorosirpaleet@gmail.com.